Windows 8 Hakkında ( Win 8 'den ilk Görüntüler ) ( Video )



Windows 8 Ne zaman cıkacagına dair tahmin Anketi

Windows 8 Center

ben 2013 dıye bılıyordum ama oylamalar
Q4 2011 (29.0%, 7,722 Votes)
2011 in son ceyregınde cıkacagına daır ıstatıstıklerı goruntuluyor





Tanıtım videosu
Copenhagen User Experience on Vimeo




Görsel olarak harıka duruyor.
Okudugum bır habere gore [CHİP]

Windows 8'in sorumluluğu Steven Sinofsky'da.Bu hem iyi hem de kötü haber... İşin iyi yanı Sinofsky Windows 7'nin bugünlere gelmesinde de önemli bir rol üstlenmişti. Ancak madalyonun diğer yüzüne de bakmak lazım: Sinofsky daha çok yönetim konusunda uzmanlaşmış bir isim ve vizyon sahibi olmaktan biraz uzak olduğu düşünebilir. Sonuçta ne denirse densin, Windows 7, Vista mimarisi üzerine kurulmuş bir işletim sistemi. Windows 8'in ise ilgi odağı olabilmesi için artık çok daha fazla efora ve yeniliğe ihtiyacı olacak.


umarız win 7 den farklı daha fazla ozellıge sahıp bır ısletım sıstemı olur.

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Windows 8 Hakkında ( Win 8 'den ilk Görüntüler ) ( Video )"

Yorum Gönder